neljapäev, 9. juuli 2015

Pidu hakkab, pidu hakkab...

Võru Folkloorifestival ju oli tulemas- täna algas! Võtsin ennast üleeile kokku ja hakkasin juba tükk aega tagasi ostetud linasest kangast Sassule setu pluusi õmblema. No asi jäi katki kui jõudsin kaeluseni- ei mäletanud enam, kuidas Svenile selle tegin ja nii ta mul seisis eilseni. Eile otsustasin lihtsama vastupanu teed minna ja niuhti saigi kaelus ka valmis.
Mõtlesin, et kuna Iki veel tudub, teen tema pluusi ka valmis. No peaaegu valmis sai aga kui selga proovisin, tuli välja, et käeaugud said tiba tillukesed. Mõtlesin mina mis ma mõtlesin ja käisin vahepeal söömas ning otsustasin, et selle särgi lõpetan ma siiski ära- tegin tiba lühemaks ja nüüd on katsikukink olemas.
Ikile õmblesin eile uue aluse ja tänaseks jäid veel paelad ja kaelus teha- vahepeal sai pael ka otsa muidugi :P
Õnneks toodi mulle uus jupp ja saime kenasti kõik koos folgi rongkäigus osaleda (loe: modellideks pealtvaatajate fotokate ees olla).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar