teisipäev, 6. detsember 2011

Printsessile kleit

Mul juba mõnda aega sõrmed sügelesid ja õnneks meenus mulle, et üks väike printsess sai mödunud aastal omale jõuluks seeliku millega ta olla vanemate sõnul pidanud maha kõik aastasse mahtuvad peod. Nii tuligi mul mõte, et see väike preili võiks ju saada uue kleidi. Uurisin vaikselt, et milline peaks kleidike välja nägema ja lapse ainus kriteerium oli: ROOSA! No muidugi, printsesside värk ju!
Käisin mina kõik meite poed läbi, et leida mingit vahvat roosat kangast aga ei miskit. No ja siis pääsesin ma Tartusse Jyski poodi, kus jäi silma kohe selline sätendav roosa kangas- no nii, läks kaubaks! Tagasi koju jõudes otsisin poest juba põhjaks sobivat roosat ja muidugi paela ja lillekesi... Täisvärki kuuluvad isegi roosidega roosad nööbid, millele ma esmakordselt elus õmblesin masinaga nööpauke!!! Tänud pildi eest Kerttule :)

4 kommentaari:

  1. Printsess on väga-väga rahul oma uue kleidiga! Suurimad tänud!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kui printsess omale kleidi selga paneb ja sul fotokas käe pärast on, võiksid pilti ka teha sa saata mulle ;)

      Kustuta