neljapäev, 15. november 2012

Kohupiima-kondenspiimakook

Selleks, et ma ühte järjekordset head retsepti ära ei unustaks, kirjutan selle Perekook oktoober 2012 retseptivõistluse-erist maha!

PÕHI:
3dl jahu
1tl küpsetuspulbrit
3sl suhkrut
125g võid
u 3sl vett

TÄIDIS:
3 muna
150g toorjuustu
400g kohupiimapastat
1 purk (400g) suhkruga kondenspiima
2tl vanillsuhkrut

Põhja valmistamiseks sega jahu, küpsetuspulber ja suhkur. Lisa või ja näpi purutaoliseks massiks. Seejärel lisa vesi ning sega ühtlaseks tainaks. Vooderda 24cm läbimõõduga koogivormi põhi küpsetuspaberiga. Suru tainas vormi põhja (seintele soovitan ka ikka tõsta) ja eelküpseta 200 kraadi juures 10 minutit. Täidiseks sega munad ja toorjuust. Lisa ülejäänud täidiseained ja sega ühtlaseks (ma arvan tegelikult, et vahule ajades on asi veelgi mõnusam!). Vala täidis eelküpsetatud koogipõhjale ning küpseta 180 kraadi juures veel 45 minutit. Kõige parem on see kook jahtunult. Ja soovitatakse koogitükile valada hapukat toormoosi, mis tasakaalustab üsna magusat kooki.
Ahjaa, ma tegin ilusa südame ka koogi peale aga kui esmakordselt 100% õnnestunud šablooniga tehtud süda valmis sai, avastasin, et olin tuhksuhkru asemel koogile puistanud mõnusa kihi kartulitärklist. Ärge te sama tehke! TULEB JÄLGIDA PAKENDEID!!! Ja no toömuimejasse kartulitärklist tõmmata pole ka normaalne- mul jäi koogi sisse pirakas auk! :) Muidu on aga kook suurepärane ja tasub tegemist!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar