kolmapäev, 7. juuli 2010

Väikesed külmutatud koogid

Aegaalt lihtsalt tuleb suur tahtmine midagi maitsvat teha aga kuna mul puudub kohe-nüüd-sama küpsetamise võimalus, tuleb mul leppida igasuguste asjadega, mida küpsetama ei pea. Nii ma siis üks päev sirvisingi Anna-Liisa kokaraamatu teist osa a leidsin sealtväikeste vaarikakookide retsepti, millest peaks jaguma 10 suule :)

Põhi:
100g kaeraküpsiseid
50g hakitud Kreeka pähkleid
50g võid

Täidis:
120g vaarikaid
200g maitsestamata tooruustu
1 purk (400g) suhkruga kondenspiima
2dl vahukoort

Sega omavahel purustatud küpsised (muide, kui kasutada suurt muffinivormi, siis soovitan küpsiseid kaks korda rohkem panna), sulatatud või ja purustatud pähklid (kuna mina pähkleid ei armasta, siis neid ma ise ei pannud). Torka muffinipanni õõnsustesse paberist kõrge äärega muffinivormid. Suru küpsisesegu pabervormide põha ja äärtele. Püreesta vaarikad (mina kasutasin maasikaid, kuna meil oli parasjagu maasikauputus peenras) ning vahusta toasoe toorjuust. Lisa toorjuustule kondenspiim, vaarikapüree ja vahustatud koor. Sega läbi ning tõsta vormidesse. Pane sügavkülma ja hoia seal 5 tundi kuni üle öö (ka pikemalt hoides ei juhtu midagi).

Viga, mille koogikeste uures tegin, oli see, et arvasin asja maitsvama saavat kui peidan korvikestesse ka maasikatükke- need külmusid liiga ära ja polnudki seal head, sest täidis jääb suhteliselt kreemjas. Ja kui retsept ütleb, et koogikesed võiksid toasoojas pool tundi enne serveerimist seista, siis no sellise kuumaga sulaksid need päris üles :)

Aga nii head said, et viivad keele alla!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar